loading...
Khar2Khar ::عکس|دانلود|موبایل|مطالب خواندنی|خانواده|پیامک|..
!-._.-!یــــــمــا!-._.-! بازدید : 80 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

 

مثل ایرانسل خرابتم


مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزي من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده ديشب ، فيوزم را پرانده

حال دانستي چرا تصميم دارم تا بسوزم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چشماتو نگاه كردم تمام آفرينش خدا رو توش ديدم،.

.

. لوس نشو تو چشات خودمو ديدم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و ......

 

مثل ایرانسل خرابتم


مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزي من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده ديشب ، فيوزم را پرانده

حال دانستي چرا تصميم دارم تا بسوزم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چشماتو نگاه كردم تمام آفرينش خدا رو توش ديدم،.

.

. لوس نشو تو چشات خودمو ديدم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند، یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی به هیچ دردی نخوری، دردا بیشتر بهت میخورن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به به چه عجب

مشتــــــااااق اس ام اس ...!

.
.
.
. طرح تشویق ارسال پیامک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

7دخترلاغر 7پسرچاق راخوردند

تعبیر: قحطی شوهر در راه است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس داغ داغ اس ام اس روزانه اس ام اس سرکاری اس ام اس طنز سایت اس ام اس منبع اس ام اس منبع اس ام اس ایران وبلاگ اس ام اس پیامک با حال پیامک جالب اس ام توپ پیامک جدید پیامک خنده دار پیامک داغ داغ پیامک روزانه پیامک سرکاری پیامک طنز اس ام اس ٩٠ اس ام اس٩٠ اس ام اس با حال اس ام اس ٩٠ اس ام اس جالب اس ام توپ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 44,955
  • کدهای اختصاصی